Informujemy o otwarciu kolejnego punktu serwisowego Wa-Tech. Pełne wsparcie techniczne i profesjonalizm – dla stałych oraz nowych Klientów.
Rok 2020 jest testem dla wielu firm, pomimo pandemii – nie zwalniamy – stawiamy na rozwój aby móc zapewniać wysoki poziom obsługi i wsparcia.
Jako producent agregatów prądotwórczych stawiający na rozwiązania oparte maksymalnie na własnych zasobach i własnych wysokich standardach – musimy dbać o każdy aspekt branży którą się zajmujemy.
Podczas zawierania transakcji warto zwrócić uwagę na to co dzieje się po sprzedaży/po oddaniu inwestycji.
Należy potwierdzić na kogo ? i w jakim zakresie możemy wówczas liczyć ?
Standardem wielokrotnie przez nas powtarzanym – jest „nasz mobilny serwis”. Słowo „nasz” jest równoznaczne z tym, że są to nasi pracownicy , nie korzystamy z firm zewnętrznych. Jeśli konieczne jest wykonanie przeglądu gwarancyjnego , czy wymiana wyświetlacza po zbiciu siekierą przez sąsiada (autentyczny przypadek!) – zapewniamy że serwis wykonujący usługę, to nasz pracownik – znający sprzęt i mający doświadczenie w serwisowaniu naszych produktów.
Poza mobilnym serwisem naszych jednostek stacjonarnych, oferujemy również naprawę urządzeń małych/przenośnych. Ta druga grupa urządzeń – naprawiana jest w naszej siedzibie (takie rozwiązanie pozwala na maksymalne obniżenie kosztów usługi).
Naprawiamy agregaty wszystkich producentów – podejmujemy się nawet tych ciężkich przypadków. Podczas przyjęcia sprzętu, Klient otrzymuję informację na temat kosztu diagnozy, dodatkowo określamy wstępny koszt naprawy.
Stała i zwiększona ilość zleceń naprawczych nie może wpływać na jakość usług – w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania otworzyliśmy kolejny punkt serwisowy – oczywiście w najbliższych tygodniach nasz nowy punkt serwisowy będzie rozbudowywany o kolejne stanowiska/ urządzenia.
Szukasz serwisu dla swojego agregatu prądotwórczego ? motopompy ? silnika ? zagęszczarki ?
Zapraszamy !
/
24.07.2020
Marcin Przybylski
Specjalista ds. obsługi Klienta